Duyuru
Birtek"düşüncelere"baskı"yapmıyoruz" İlk bilen siz olun
Seçim sizin: buyrun burdayız

Müsteri Desteği

MÜSTERİ DESTEGİ|Destek Hatti Calisma Saatleri

Sipariş vermek ve siparişiniz ile ilgili bilgi almak için her gün 08:00-00:00 (GMT+3) arası hizmetinizdeyiz.

|Nakliye & teslimat
|Taşıma Sırasında Hasar Görmüş Ürünler

Taşıma sırasında hasar görmüş ürünü tespit etmek için kapınıza gelen siparişi  kargo yetkilisinin yanında açıp faturası ile karşılaştırınız. Bir hata, eksiklik ve tahribat olup olmadığını kontrol ediniz. 


Almış olduğunuz üründe tahribat veya eksiklik olması koşulunda kargo görevlisinin yardımı ile tutacağınız tutanakta belirtip, ürünü kargo yetkilisine teslim ediniz. 

Aksi halde ürünü eksiksiz aldığınız kabul edilip iade işlemi gerçekleştirilmez. Fişsiz, faturasız ve tutanaksız gönderilmiş olan ürünlerin iadeleri firmamız tarafından kabul edilmemektedir. 


Bu belgelerin tarafımıza ulaşmasını takip eden 7 gün içerisinde ürün bedelinin müşterinin 

(BANKA HESABİNA ) iade edilmesi için firmamız girişimde bulunur (Not: Ürün iadesinde banka tarafından kaynaklanan aksaklıklardan WWW.MARZİYEESARP.COM sorumlu değildir). 

|Siparisi takip etme ve müsteri memnuniyeti

Siparişler atolyemizde işlem görmeye başladığı andan itibaren 4 aşamadan geçer. 

|Sipariş oluşturuldu, 
|İşleme Alındı", "Onaylandı"
|Kargoya veya ambara verildi. 
|Ödemeniz  onaylanmadan siparişinizi iptal ettirebilirsiniz. 
|ÖDEMENİZ  Banka tarafından onaylanmış siparişler iptal edilemez. 

Bu durumda iade prosedürünü izlemelisiniz.   

|Kolay iade & Ayipli urunler 




Kurumlar tarafından satılan ürünlerin iade faturaları, kişilere kesilmiş olan faturaların orijinalleri olmadan ürün iadesi kabul edilmemektedir. İade edilen ürün bedelleri ürün elimize ulaştıktan sonra size iade edilir. Ürün bedelinin hesabınıza geçmesi çalıştığınız bankaya göre değişmektedir, bu süreye bizim müdahale etme hakkımız yoktur. Sorunsuz teslim edilen ürünlerin iade kargo ücreti alıcıya, diğer durumlarda bize aittir. 

|Kişiye veya ALICI’ya teslim edilen ürünün faturası,

İade edilmek istenen ürünün faturası kurumsal ise, geri iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri İADE FATURASI kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder